دانلود کتاب برای موبایل

تلاشی کوچک برای گسترش فرهنگ کتابخوانی

دانلود کتاب برای موبایل

تلاشی کوچک برای گسترش فرهنگ کتابخوانی

چند نرم افزار مفید برای رایانه و تلفن همراه

بنام خدا 

تقویم Persian Mobile Calender یا PMC ( تقویم برای موبایل )

 امتیازات این تقویم نسبت به سایر تقویمهای موجود :

1- تقویم هجری شمسی ، هجری قمری و میلادی

2- نمایش کلیه مناسبتهای مهم شمسی ، قمری و میلادی

3- نمایش اوقات شرعی ( تهران و شیراز)

4- نمایش ایام تعطیل

5- امکان درج یادداشت در هر روز دلخواه

6- و مهمتر از همه بدون هیچگونه محدودیت زمانی ( اجرا بین گستره زمانی سال 1 تا 9999 هجری)

با داشتن این تقویم :

1- هیچگاه نیاز به جستجو برای تقویم سالهای جدید نخواهید داشت.

2- می توانید روز و مناسبت ایام دلخواه خود را به سادگی بدست بیاورید. مثلا بفهمید که روز تولدتان چندشنبه بوده و در چه تاریخ قمری و میلادی روی داده و مناسبتهای نزدیک ایام تولدتان چه بوده اند.

3- می توانید برای تاریخهای دلخواه خود یادداشت و یادآور بگذارید.

دریافت نرم افزار با حجم 227 کیلوبایت

*****************************************************

نرم افزاری مفید برای کپی فایلها ( در کامپیوتر)

کپی معمولی فایلها توسط خود سیستم عامل ویندوز دارای محدودیتها و معایبی است که در  نرم افزار ایرانی file copy  معایب رفع شده اند. برخی امکانات این نرم افزار عبارتند از :

1- سرعت بیشتر کپی

2- کپی فایلهای ایراد دار و خراب 

3- کپی از cd های خش دار

4- امکان توقف و ادامه در حین کپی

6- ذخیره قسمت کپی شده در صورت لغو کپی

و مزایای دیگر 

دریافت نرم افزار با حجم 391 کیلوبایت

نظرات 20 + ارسال نظر
امید کمانگر جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ق.ظ http://mobebook.sbg.ir

سلام
وبلاگت خیلی عالیه
من شما رو لینک کردم
اگه بخاطر بالا بردن سطح مطالعه تو کشور هم که شده به ما یه سر بزن
اگه شد ما رو لینک کنید

گروه نرم افزاری نوین رایانه جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ق.ظ http://www.Novin-NR.Blogfa.com

سلام
خیلی ممنون که از وبلاگمون دیدن کردی و اینقدر تعریف کردی
بنا به خواسته شما دوست عزیز سرور دانلود را عوض کردیم و دیگه هیچ مشکلی برای دانلود فایلها وجود نداره.
خودمونیم وبلاگ توهم عالیه

مجید چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://smskade.ir

سلام و بلاگ خوب و پر محتوایی داری

خوشحال می شم به منم سری بزنی نظر ت رو در مورد سایتم بیان کنی

اگرم با تبادل لینک موافقی منو با اسم

" اس ام اس کده " اس ام اس سرکاری "

لینک کن خبرم کن تا لینکت کنم

یا علی

مصطفی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

آقا میشه برنامه را برای من بفرستید چون من در حال تهیه تفسیر نمونه برای موبایل هستم و ورژن قدیمی برنامه ی شما را دارم ولی فکر میکنم ورژن جدید شما خیلی بهتر باشه از اینکه این برنامه را تولید کر دید بی انتها متشکرم

آقا مصطفای عزیز از اینکه زحمت تهیه تفسیر ارزشمند نمونه را می کشید خیلی ممنونیم اجرتان با امام زمان
فکر می کنم یک سوء تفاهم پیش اومده . بنده هیچ نقشی در تولید برنامه fbook ندارم و مانند شما فقط کاربر این برنامه مفید هستم. زحمت طراحی و تولید برنامه را جناب آقای مهندس حامد عبدالله پور کشیده اند.
با این حال طبق درخواست شما لینک دانلود برنامه را در همین پست قرار دادم.

جواد جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:29 ب.ظ http://farsiebook4mob.blogfa.com/

سلام

یه دنیا ازتون به خاطر فایل اچ تی ام ال آقای منتظری ممنونم .

وظیفه بود.

فاضل هدایتی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

با سلام

اشاره کرده‌اید که می‌بایست، مراحل ساخت کتاب را به‌طور کامل طی نمود و در پایان گزینه‌ی « xfbook » را از منوی مربوطه انتخاب کرد تا در هارد رایانه ذخیره شود؛ اما پس از انجام کامل مراحل ساخت کتاب، امکان ذخیره‌ی فایل از طریق گزینه‌ی « xfbook » وجود ندارد و عملاً فایلی ذخیره نمی‌شود.

خواهشاً راهنمایی دقیق‌تری کنید.

/ با تشکر /

علت این کار این است که احتمالا شما از ورژنهای قبلی برنامه افبوک استفاده می کنید . اگر از ورژن 1.8 استفاده کنید در منوی برنامه گزینه ای بنام Export xfbook وجود دارد که فایل کتاب را با فرمت xfbook ذخیره می کند . البته موقع تایپ تعیین نام فایل دقت بفرمایید که پسوند فایل را خودتان وارد کنید. به عنوان مثال تایپ کنید bookname.xfbook

مصطفی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ

با عرض سلام دوباره از اینکه زود به سوالم پاسخ دادید بسیار متشکرم یه سوال دیکه دارم ببخشید من برای fbook با استفاده از ورژن جدید تم می سازم من تمام راهنمایی ها را مو به مو انجام میدم ولی در نهایت وقتی که در گزینه them creator گزینه make را میزنم تم با پسوند thm ذخیره نمی شود بلکه با پسوند file ذخیره شده و اصلا تمی درست نمی شود
اگه میشه خودتان آن را امتحان کرده و راهنمایی کامل تری بفرمایید در ضمن تفسیر نمونه نیز تا دو روز دیگه کامل میشه برایتان خواهم فرستاد

آقا مصطفای عزیز با تشکر از اظهار لطفتان
کافیست در موقع ذخیره تم پسوند thm را خودتان تایپ کنید.
و فایل تم را در پوشه themes نرم افزار کپی کنید.

البته می توانید بعد از ساخت نمونه کتابی با تم خودتان کتاب را با نرم افزارهای شبیه ساز موبایل مانند sjboy یا midpx اجرا کرده و از صفحه اول ، snapshot یا همان عکس بگیرید و با فرمت png ذخیره کرده و به پوشه themes انتقال دهید تا تم شما پیش نمایش هم داشته باشد.

سید مصطفی طاهری دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام خیلی ممنونم از راهنمایی تان ولی من با یک مشکل کوچک دیگر رویرو شدم .
من وقتی تم را می سازم و در پوشه them ذخیره میکنم در قسمت make وقتی تمم را انتخاب میکنم در بخش نمایش تصویری از تمم نیست و مینویسد no preview available نوشته در کتاب ساخته شده صفحه ای اصلا وجود ندارد .
از اینکه به سوالهایم جواب میدهید بسیار متشکرم امیدوارم خداوند پاداش عظیم به شما عطا فرماید

سید مصطفای عزیز
در بالا طریقه ساختن پیش نمایش برای تم را بطور خلاصه توضیح داده ام.البته تم بدون پیش نمایش هم بخوبی کار می کند ولی بهر حال اگر بخواهید تمتان پیش نمایش یا همان preview هم داشته باشد از نرم افزار sjboy که شبیه ساز موبایل در کامپیوتر است برای باز کردن کتاب ساخته شده تان استفاده کنید و از صفحه اول با گزینه snapshot عکس بگیرید و با استفاده از نرم افزار picture and fax viewer ویندوز یا acdsee یا فوتوشاپ یا هر نرم افزار ویرایش عکس تصویر ذخیره شده را که فرمتش bmp هست با فرمت png در پوشه تمها ذخیره کنید البته نام تم و نام این تصویر باید مشابه باشند. مثلا تم با عنوان x.thm و تصویر با عنوان x.png در کنار هم در پوشه themes ذخیره شوند.

نرم افزار sjboy همراه با برنامه پرنیان ارائه داده شده است. که از وبلاگ حاضر نیز می توانید دریافت کنید.
موفق و سربلند باشید.

سید مصطفی طاهری دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ

آقا خیلی ببخشید من دوباره مزاحم شدم من ساخت کتاب را با برنامه fbook 2 انجام د ادم و مراحل را مو به مو انجام دادم بعد از آپلود فایلم به جای اینکه گزینه دانلود ظاهر بشه صفحه ای که اولش نوشته شده HTTP Status 500 ظاهر میشه البته من فایلم را با پسوند x.fbook ذخیره کردم
خیلی ممنون میشوم علت این مشکل را هم بفرمایید.

دوست عزیز
1- نوشته اید که فایل را با پسوند x.fbook ذخیره کرده اید که بایدbookname.xfbook باشد. (بجای bookname نام کتابتان را به انگلیسی بنویسید.)
2. من با مرورگر اپرا کار می کنم و امتحان نکرده ام که در مرورگرهای دیگر پس از اتمام آپلود چه پیامی ظاهر می شود. مرورگر اپرا خود دارای دانلودکننده ای قوی است که تمام خصوصیات نرم افزارهایی مانند دانلود اکسلرتر یا اینترنت دانلود منیجر را در خورد دارد. (ادامه دانلود درصورت قطع و وصل ارتباط- سرعت بالای دانلود و ...)
در اولین فرصت با استفاده از اینترنت اکسپلورر نیز فایلی را آپلود کرده و آزمایش می کنم.

سید مصطفی طاهری سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

سید مصطفی طاهری سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ب.ظ

با عرض سلام مجدد ببخشید من دو تا سوال و یه تقاضا داشتم که امیدوارم هر سه تا برآورده شود
من احتمالا تم را درست نمی سازم اگه میشه شما راهنمایی بهتری بفرمایید چون حتی با برنامه ی sjboy نیز وقتی کتاب را درست میکنم صفحه خالی برام نمایش میده ولی وقتی تم های خود نرم افزار را بکار میبرم کتاب به صورت کامل نمایش داده میشه اگه میشه. بنده حتی از گزینه semple نرم افزار نیز که دارای فایل فتوشاپی BG است استفاده کردم و آن را طبق راهنمایی save for web زدم و گزینه image که درست شده بود را در بخش border نرم افزار them creator انتخاب کردم همچنین از icon پیش فرض خود نرم افزار در semple استفاده کردم ولی در آخر کتابی که درست میشه صفحه اش خالی است من فکر میکنم تمم به صورت صحیح درست نمییشه حالا نمیدانم مشکل کار در کجاست.
سوال دومم در مورد fbook 2 است من کتاب فدک شما را که وقتی تو سایت گزینه xfbook maker میزنم درست میکنه ولی وقتی کتاب خودم را که مثل شما ساخته ام درست نمیکنه اگه میشه این مشکل را هم حل کنید خیلی ممنونم
و در نهایت یک تقاضا داشتم من کتاب منتهی الامال شما را دانلود کردم و شما تم خیلی زیبایی برای آن ساخته بودید اگه براتون زحمت نیست اون تم و چند تم زیبای دیگر را که ساختید برام بفرستید و اگه تم دوم کتاب منتهی الامال را که بالای آن ابوالفضل نوشته شده را به جای آن تفسیر نمونه خالی بنویسید و رنگ پس زمینه را همان تم اول کتاب منتهی الامال باشد بینهایت سپاس گزار میشوم چون من دانشجوی پزشکی هستم و با وجود درسهای سنگینم شاید نتونم تم به این زیبایی را بسازم . در ضمن من حافظ قرآن نیز هستم و به خاطر این کار تون برای شادی روح دایی تان 5 جزء قرآن خواهم خواند
خیلی خوشحالم که وبلاگ شما را یافتم.

خیلی خوشحالم که وبلاگ بنده مخاطبان خوبی مانند شما دارد. امیدوارم همواره در پناه قرآن موید و موفق باشید.
۱- شما اگر قسمت help برنامه fbook را به دقت مطالعه و اجرا نمایید می توانید تمتان را با نرم افزار فوتوشاپ به صورت کامل و بدون نقص طراحی کنید. با این حال به نظرم می رسد شما پس از انتخاب گزینه save for web یا ترتیب و توالی کار را رعایت نمی کنید یا تکه های تم را همزمان انتخاب نمی کنید. طرز دقیق کار به این شکل است که وقتی پس از وارد کردن نام دقیق تکه ها ( مانند top_left و bottom_right و ...) وارد گزینه save for web شدید اولین کاری که باید کنید این است که کلید شیفت را نگه دارید و روی تک تک تکه های تم کلیک کنید ( که در این حالت تکه ها اندکی پررنگ تر می شوند.) پس از انتخاب کامل تمامی تکه ها گزینه png-8 را از سمت راست انتخاب کرده و حالت رنگ را به 16 یا 32 تغییر داده و گزینه save را انتخاب کنید که در این حالت پوشه ای بنام image ساخته می شود که باید آدرس آن پوشه را در محل borders وارد کنید.
البته باید حتما فایل icons.png را که شامل 5 تصویر کوچک است بسازید و آدرس آن فایل را نیز در روبروی کلمه Icons وارد کنید. پس از اتمام مراحل کار به صورت دقیق با گزینه make تمتان را بسازید.
2- به نظر من عللی که باعث عدم ساخت کتاب در fbook2 می شوند موارد زیر است.
الف -متن وارد شده در بخشهای کتاب بیش از حد مجاز است.
ب- نام کتاب در قسمت properties برنامه fbook به فارسی وارد شده است.
ج- نرم افزار دانلود کننده و یا مرورگر مورد استفاده دانلود را بخوبی پشتیبانی نمی کند.
البته احتمالا دلایل دیگری نیز وجود داشته باشند که اگر به ذهنم برسد اضافه می کنم.
3- درخصوص تمها نیز بباید عرض کنم تم استفاده شده در کتاب منتهی الآمال ساخته برادر عزیزم جناب آقای ابوالفضل قنبری هست که با مراجعه به وبلاگ پرمحتوای ایشان با آدرس http://www.ketabhamrah.blogfa.com/ می توانید تم مذکور و چند تم زیبای دیگر را نیز دریافت نمایید.
شاد و سربلند باشید.

سید مصطفی طاهری پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام. امیدوارم روزهای خوشی داشته باشید .
ببخشید من به وبلاگ آقای قنبری سر زدن ولی متاسفانه تم های زیبایشون دانلود نمیشن یعنی فقط عکس آنها را میبینم البته من از muzila هم برای باز کردن صفحه استفاده کردم ولی متاسفانه اصلا فقط عکس شون است. من برای ایشون پیام فرستادم ولی جوابی نیومده . راسیتش من تفسیر نمونه را به پایان رسوندم و دوست دارم تم زیبایی برای آن بگذارم و دوستان زیادی منتظر این کتاب هستند اگه شما لطف کنید هر چه سریعتر این چهار مجموعه تم را برام بفرستید خیلی حیلی ممنون میشم باز هم ازینکه چند روز خیلی مزاحم شدم عذر میخوام .

من اگر توانسته باشم خدمتی کوچک به یکی از اولاد بزرگوار پیامبر اعظم (ص) و یکی از خادمین قرآن کریم کرده باشم افتخاری بزرگ برایم خواهد بود. طبق درخواست شما برادر عزیز گلچینی از زیباترین تمهای اف بوک را که توسط برادران قنبری-حسین زاده و خودم ساخته شده اند در آدرس ذیل آپلود کرده ام که امیدوارم مفید واقع شود.

http://persiandrive.net/910933
( تمها را با استفاده با نرم افزار winrar یا tugzip یا winzip یا نرم افزارهای مشابه از حالت فشرده در آورده و در پوشه themes نرم افزار اف بوک کپی کنید.)

ضمنا اگر بعد از ساخته شدن و آپلود تفسیر نمونه آدرس آن را برایم بفرستید با نام خودتان در وبلاگ معرفی می کنم. و اگر فایل fbook برنامه را برایم بفرستید تلاش می کنم با نام شما برادر عزیز نسبت به تبدیل آن به اف بوک 2 تلاش خودم را انجام بدهم.

سید مصطفی طاهری شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام . ببخشید من دیر جوابتان را دادم. از تم های زیباتون بسیار متشکرم امیدوارم این لطف شما را با این کار ناچیز جبران کرده باشم . من نام وبلاگ شما را در کتاب تفسیر نمونه آورده ام تا دوستان قرآن دوست از این وبلاگ هم استفاده کنم . برای خودم یه وبلاگ به نام www.nemone27mobile.blogfa.com درست کرده ام که قرار است همه مجلدات را در آن قرار دهم البته من همه ی 27 جلد را در یک فایل نیز گذاشته ام که می خوام برای شما نیز بفرستم .فعلا جلد اول را براتون میفرستم. چون یک مشکل کوچک در قسمت آیکون دارم . یعنی در قسمت properties نرم افزار fbook وقتی عکس تفسیر نمونه را در قسمت icon قرار میدهم و در قسمت logo هم یک عکس قرار میدهم در گوشی های sony ericson این عکس آیکون در بخش Aplication گوشی در وسط قرار میگره یعنی مثل کتابهای شما که آیکون در گوشه قرار نمی گیره من فایل jar را نیز براتون فرستادم تا شما خودتان روی گوشی سنی اریکسون امتحان کنید. من فایل خام آن را نیز براتون فرستادم تا آن را با fbook 2 نیز امتحان کنید.امیدوارم منظورم را رسونده باشم. با تشکر

ببخشید من هم یکی دوروزی نبودم و دیر جوابتان را دادم .
از اینکه کار تبدیل کتاب ارزشمند تفسیر نمونه را به اتمام رساندید تبریک می گویم و از درگاه حق برایتان اجر فراوان خواستارم.
راجع به سوالی که در باره icon پرسیده بودید باید عرض کنم که اندازه تصویری را که برای آیکون انتخاب کرده اید باید توسط برنامه های ویرایش عکس مانند acdsee یا ... تغییر دهید . یعنی با استفاده از گزینه resize ابعاد عکس را به 50x40 یا ایعاد نزدیک به این اعداد تغییر داده و نتیجه را با فرمت png ذخیره کرده و در قسمت properties افبوک به عنوان آیکون انتخاب نمایید.
ضمنا از اینکه وبلاگی برای خودتان تاسیس نمودید بسیار خوشحال شدم. و تاسیس وبلاگتان را تبریک می گویم. همچنین از اینکه نام وبلاگ بنده را در کتاب ارزشمندتان ذکر فرموده اید بی نهایت سپاسگذارم و امیدوارم همکاریهای ما بیش از این نیز گسترش یابد.
شاد و سربلند باشید.

سید مصطفی طاهری یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

من خیلی تشکر میکنم که شما وبلاگ بنده را در بلاگ خود ثبت کردید. اگه می توانید اون کتاب تفسیر نمونه جلد اول و کتاب منتهی الامال را به fbook 2 تبدیل کنید.
لینک دانلود کتاب تفسیرنمونه 1 هم :
http://persiandrive.net/876477

سید مصطفی طاهری سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

نمیدونم چطوری از شما تشکر کنم بابت تبدیل جلد اول تفسیر نمونه ولی متاسفانه من هم در گوش خودم که سونی اریکسون است و هم در گوشی دوستم که نوکیا است امتحان کردم کار نمی کنه در حالی که کتابهای ساخته شده با fbook 1 به راحتی کار میکنه نمی دونم شما تو گوشی خودتان امتحان کردید.
سوال دیگرم اینه که من تمام 27 جلد را در یک فایل گذاشتم ولی با سایت http://persiandrive.net/ آپلود نمی شه در نتیجه من مجبور شدم با سایت rapidshar اونو آپلود کنم اگه میشه شما اونو با سایت http://persiandrive.net/ آپلود کنید که دانلود آن خیلی هم راحتر هست.

سید مصطفی طاهری شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ

من خیلی تشکر میکنم که شما تفسیر نمونه را از وبلاگم دانلود کردید. و امیدوارم که تلاش کوچک مثمر ثمر باشد.
ببخشید شما نمی توانید ورژن نهایی پرنیان را که با آن خلاصه تفسیر نمونه ساخته شده را برام تهیه کنید چون خیلی برنامه ی بهتری نسبت به fbook هست. یه درخواست دیگری که داشتم اینه که اگر میشه تو قسمت کتابهای مذهبی لینک وبلاگم رو توی زمینه وبلاگتون قرار بدید . چون من که تو گوگل جستجو میکنم وبلاگم رو نمیاره شاید اگه شما اینکار را بکنید بیاره

برای اینکه گوگل وبلاگ شما را بشناسه لازمه وبلاگتون را به گوگل معرفی کنید. با خواندن راهنمای ساخت وبلاگ در بلاگفا با این کار آشنا می شوید. ضمنا ورژن نهایی پرنیان جهت دانلود ارائه نشده است. چون آقای یاسر رجبی فکر می کرد ممکن است دیگران با برنامه اش کتابهای مبتذل درست کنند !!! من هم با توجه به امکانات فوق العاده پرنیان امیدوارم آقای رجبی که فعلا نرم افزار زیبای خود را به مرکز تحقیقات قائمیه اصفهان واگذار کرده اند از تصمیم خود برگردند و در اختیار عموم قرار دهند.
آدرس وبلاگ شما را قبلا در ذیل کتاب تفسیر نمونه جلد یک معرفی کرده ام. موفق و سربلند باشید.

سید مصطفی طاهری چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام من از شما بابت تمامی راهنمایی ها یه تشکر ویژه میکنم امروز یه سوال دیگه دارم که اگه راهنمایی کنید. خیلی ممنونم ببخشیدشما عکس های دریافت کتاب رو تو کدوم سایت آپلود میکنید من که هر کاری کردم نتونستم سایتی که بشه توش عکس آپلود کرد پیدا کنم چون میخوام مثل شما برای کتابها عکس هم داشته باشم
خیلی ممنونم

برای آپلود عکس سایتهای متعددی وجود دارد که امکانات و سرعتهای متفاوتی دارند. متاسفانه مشهورترین سایت آپلود عکس یعنی tinypic پس از مدتی عکسها را خود بخود حذف می کند و بنابراین سایت مناسبی برای این منظور به شمار نمی رود من از سایتwww.theimagehosting.com برای آپلود عکس استفاده می کنم و گاهی که بعلت ترافیک سایت موفق به این کار نمی شوم از سایت http://marmolak.net استفاده می کنم.
موفق و سربند باشید.

سید مصطفی طاهری جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ

بینهایت از شما متشکرم که در این زمینه نیز کمک کردید.

sastak پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ http://sastak.blogfa.com

با سلام خدمت دوست عزیز
ما همه سعی داریم تا بهترین باشیم و این کار میسر نیست مگر با کمک به همدیگر .
من نیز چون شما و دیگر دوستان به ساخت کتاب همراه پرداخته ام و چند تایی هم گردآوری کرده ام .
اما با ورژن 8/1 که کار می کنم به چند مشکل برخوردم که فکر کنم شما بتوانید مرا راهنمایی کنید من قسمت نظرات را خواندم
1- در قسمت پراپرتیس این برنامه گزینه ok وجود ندارد و من نمی توانم نوشته و آیکون که قبلاً گذاشته ام را ادیت کنم
2- تم ساز این برنامه فکر نکنم کار کنه چون مدل آماده خودش رو هم نمی تونه نشون بده .
3- من با این برنامه از تم های دوست عزیز که شما آدرس آن را زده اید استفاده کردم و در سیستم فایل را تست کردم و جواب داد اما در گوشی اخطار داده و نصب نمی شود.
در هر مورد اگر اطلاعاتی کامل دارید متشکر می شوم که آن را چه به صورت پست آموزشی و چه به صورت ایمیل برایم ارسال کنید .
فراموش نکنید زکات علم آموختن آن است .
اگر می توانید این مورد را به صورت آموزش پست کنید .
یا علی مدد

سلام آقا سید
من نیز از وبلاگ زیبای شما دوست عزیز بازدید کردم و امیدوارم در کاری که در پیش گرفته اید موفق و به قول خودتان بهترین باشید.
درباره سوالات شما امیدوارم جوابهایی که می دهم برایتان مفید باشد:
۱- وقتی تصویر انتخاب شده برای جلد کتاب بیش از حد بزرگ باشد تصویر صفحه را اشغال کرده و باعث می شود گزینه های ok و cancel پایینتر بروند و از دید و دسترس خارج شوند. برای اینکه این مشکل پیش نیاید همیشه سعی کنید تصویر انتخابی برای جلد را طوری انتخاب یا ویرایش کنید که ابعادی بیش از 200 نداشته باشند. با استفاده از ابزار resize نرم افزارهای ویرایش تصویر مانند acdsee و ... این کار به سادگی امکان پذیر است.
ضمنا یادتان نرود بعد از کامل کردن بخش properties گزینه save را بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.
2- در مورد بخش تم ساز باید عرض کنم پروژه save شده ای همراه با نرم افزار ارائه نشده است تا برنامه قادر به باز کردن یا نکردن آن باشد. بلکه ابزارهایی مانند icons و تصویر خامی که می تواند در ساخت تم مورد استفاده قرار بگیرد در پوشه samples قرار داده شده است. برای ساخت تم بهترین روش استفاده از نرم افزار photoshop است که طرز کار با آن در راهنمای برنامه fbook به خوبی تشریح شده است. با مطالعه کامل این بخش و مهارت یافتن در این کار می توانید در مدت کوتاهی (چند دقیقه ) تم مورد نظر خود را طراحی کنید.
3- در سوال سوم منظور شما از اینکه در سیستم جواب داد متوجه نمی شوم. آیا منظورتان این است که کتاب را با تمهای ارائه شده ساختید و با برنامه های شبیه ساز موبایل در رایانه تست کردید و جواب داد ولی همان کتاب در گوشی موبایل نصب و اجرا نمی شود؟ فکر نمی کنم نیاز به توضیح داشته باشد که تمها را باید در پوشه thems نرم افزار fbook کپی کنید ( هم خود فایل تم و هم پیش نمایش آن را ) و موقع ساخت کتاب با گزینه make تمها را استفاده کنید و کتاب را بسازید.
اگر همه این کارها را درست انجام داده باشید و کتاب در کامپیوتر تست شده باشد گوشی نیز باید بدون هیچ مشکلی کتاب را بشناسد. مگر اینکه مشکلاتی از این قبیل وجود داشته باشد: گوشی شما اینگونه کتابها را ساپورت نکند. نام کتاب را در قسمت propertis برنامه fbook به فارسی وارد کرده باشید ( که در این صورت در بسیاری از گوشیها از جمله گوشیهای نوکیا کتاب نصب نمی شود) و ...
با این حال اگر متن اخطاری را که گوشیتان می دهد بنویسید شاید علت ایراد مشخصتر شود.
ممنونم از اینکه این وبلاگ را برای پرسشهایتان قابل دانسته اید.
یا علی

شماتیل 313 چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام.این تقویم خیلی چیز جالبی بود ممنون.کتابهاتون هم بدک نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد