دانلود کتاب برای موبایل

تلاشی کوچک برای گسترش فرهنگ کتابخوانی

دانلود کتاب برای موبایل

تلاشی کوچک برای گسترش فرهنگ کتابخوانی

سلام

بسم الله الرحمن الرحیم

به یاری خداوند قصد دارم در این وبلاگ کتابهای قابل نصب بر روی موبایل را جهت دانلود  قرار دهم. امید که با گسترش فرهنگ کتابخوانی قدمی کوچک در ارتقای فرهنگ جامعه برداریم.

کلیه کتابها با فرمت جاوا بوده و در گستره وسیعی از تلفنهای همراه قابل اجرا هستند.

نظرات 6 + ارسال نظر
قنبری سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ق.ظ http://ketabhamrah.tk

سلام
من لینک دانلود بعضی از برنامه های رو چک کردم و مشکلی نداشتن. اگر مورد خاصی هست که ایراد داره خبر بدید.ممنون

حسن سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ http://last-shop.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری دوست من
مایل به تبادل لینکم
منو با نام خرید اینترنتی لینک کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم
دوست من مطمئن باش لینک می شی
قول میدم ----قول مردونه

محمد یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

کتابات به درد خودت میخوره ..این همه کتاب اینا چیه گذاشتی برا دانلود ی خورده به روز باش .. این کتابا بهتره اصلا خونده نشه..

sadina سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام وبلاگ پربار و خیلی خوبی دارین
ولی
بهتره که در قالب یک سایت باشه چون اینجوری زحماتتون هدر میرود به علاوه در قالب سایت هم کاربران و هم خودشما راحت تر هستین!!
باتشکر از کتاب های خوبتون!!!

محیا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.mahya222.blogfa.com

قشنگ بود.ممنون.

zahra سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ

کتاباتون اصلا به درد نمی خورند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد